Berat badan
Baru 18 minggu tapi naik sampai 7kg 😭. Help, macam mana turun kan/kawal berat
Vô danh
10 Các câu trả lời
Mới nhất
Được đề xuất

Viết phản hồi
saya pagi makan oat/roti/biskut, lunch nasi + lauk + buah, dinner roti/mee/buah. berat naik ikut yang direkemen. jgn layan sgt cravings semua tu. hari berkerja saya mmg jaga makan. nasi pon tak sampai 1 senduk. weekends je kira mcm cheat day makan benda2 best mcm korean food, burger etc. air manis mmg jarang sgt minum. boleh tinggalkan air boba, stabak semua tu. ingaatt mommies, kita mengandung bukan kena makan utk 2 org ya. oh yaaa, lastly air kosong kena minum at least 2 liter sehari.
Đọc thêmCâu hỏi liên quan
Câu hỏi phổ biến
