✕
Đăng nhập / Đăng ký
Bài viết
COVID-19
Mẹ bầu
Sau sinh
Giai đoạn phát triển
Nuôi dạy con
Giáo dục
Sức khỏe
Phong cách sống
Ăn Uống & Dinh Dưỡng
Cộng đồng
Bình chọn
Ảnh
Thực phẩm
Công thức
Chủ đề
Đọc bài báo
Theo dõi
Theo dõi thai kỳ
Theo dõi bé yêu
Phần thưởng
Phần thưởng
Cuộc thi
VIP Parents
Thêm
Phản hồi
Chính sách bảo mật
Hướng dẫn cộng đồng
Sơ đồ trang web
Tải app miễn phí của chúng tôi
Hi, nk tnya, klau kita dh 37 minggu, tu dh di kira 9 bulan ke? Tpi due date ada 25+ hari lgi 😅
#bantusharing
Anonymous
5 Các câu trả lời
Viết phản hồi
Câu hỏi phổ biến
minta pendapat Assalamualaikum/salam sejahtera saya nak minta pendapat ibu. saya ada rasa untuk s...
Pati delima gulsan Nak tanya early pregnancy boleh minum jus pati delima ke Minum mcm tu jaa ke ata...
anak mengempeng hi mommies semua. mcm mana nak buat kalau anak suka mengempeng baby 1m+ and saya fu...
Những bài viết liên quan
Pengalaman Ibu Ini Buat Prosedur ECV "Pusingkan Bayi Songsang" & Bersalin FPP, Layanan 1st Class
Bapa Jadi Bidan Terjun, Sambut Bayi Lelaki Ke-3 Di Rumah Sambil Dibantu Talian Kecemasan
Tak Menyangka Susu Badan Tiada, Bayi Baru Lahir Rupanya Kelaparan Selama 14 Hari, Ibu Baru Tolong Alert
Công cụ
Bài viết
?
Hỏi & Đáp
Bình chọn
Xem trong app