Hai nak tanya ,normal ke 5w pregy keluar cecair jernih bkn darah ,rasa mcm trun haid ,ad yg sama ke?
Vô danh
3 Các câu trả lời
Mới nhất
Được đề xuất

Viết phản hồi
Influencer của TAP
bukan darah, tapi rasa mcm turun haid, maksudnya mcm mana tu sis? kalau maksudnya ada cramp atau bearing down sensation sesikit mcm senggugut, and ada keputihan/discharge tu normal. selagi tak ada bleeding, atau cramp yg kuat, jangan risau normal tu.
Câu hỏi phổ biến
