nk tnye ada tak mom dlm ni pakai iucd/ alat dlm rahim? nk tnye klau bng dia kluar bleh ke kita gntin

1 Trả lời
 profile icon
Viết phản hồi

Hye sis Saya pkai dah 2tahun Benang tu keluar macamana? Keluar terus dari faraj ka? Atau just rasa didalm? Kalau tak sure atau rasa tak kena better jumpa doctor terus jangan takut jangan malu, takut jadi apa2 didalam tu kita taktahu… Benang tu takleh potong sebab nanti nak buang doctor akan tarik benang tu… kalau potong nanti doctor mungkin kena seluk dalam untuk buang… Better tanya doctor habis2… Benda didalam kena jaga elok2…

Đọc thêm
2y trước

dia kluar dri faraj.. dlm 1inci mcm tu.. nk tolak masuk kedlm blik sya takut😢