6 Các câu trả lời

sebelum buat test, cuba baca dulu arahan di pack tu. semua test kit ada mentioned result boleh dibaca dalam beberapa minit je. lebih dr tu akan jadi invalid.

belum valid. tunggu 2 minggu lagi.. nak kepastian sila ke klinik buat checkup darah utk result

VIP Member

Invalid. Baca semula cara penggunaan pada leaflet yang disediakan.

sy first mcm ni lepas seminggu cek balik nmpk jelas dah double line

Baca result in 5 min je. Lepas pada tu tak valid. Jd evap line

lepas 5 minit tak valid lagi

Câu hỏi phổ biến

Những bài viết liên quan