muka muka menunggu kt kk

Appointment pkul 8..Datang pukul 7.45 skrg pukul 10 lebih nama tak panggil2 lg .. Org yg baru dtg ni yg dipanggilnye dulu.. Bila tanya nurse knp lama sgt "jawapannya buat aku rasa lagi lapar , "maaf puan, terlepas pandang" kau rasa aku byk masa nk menunggu berjam2 gini? #makgeramni?

24 Các câu trả lời
 profile icon
Viết phản hồi

Uish lamanya time menunggu tu sis. Last2 telepas pandang. Sy ni pun bila nama lambat kena pggl pernah gak terfikir nak Tanya. Sekali p la Tanya pastu kena marah lak 😒. Slh ke bertanya. Sbb selalu kalau da letak buku n amik no. Giliran setengah jam kemudian kena pggl da. Ni sampai 2 jam x kena pggl.

7y trước

Thanks sis

Samelah. Saya last week. Blh plak bduyun² org yg lmbt jadi awal. Saya x kena panggil². Saya dtg tanya balik. Then dia jwb benda yg sama. "maaf. Sorry². Buku awak tertindih. Tak nampak." Saya? Maafkan jerlah. Part dia salah kita ok jer. Cuba plak kita yg salah mau tak dimakan habis²an..

7y trước

Kan Kan Kan...Tak suka camni

Sabar ye sis. Nurse pun manusia biasa. Saya pun pernah kena juga. Saya pernah kena kat hospital. Saya DTG awal dah. Memang dpt no. Pun awal. Tapi tak panggil2 nama saya. Rupanya diorg tak jumpa fail saya. Sabar je lah. Dah naik kematu bontot duduk atas kerusi.

Banyak kali dah kaji benda ni, bila timing da nak waktu rehat mereka dan blackout, mmg laju buat kerja.. Bila datang awal, orang lain yg lambat dia panggil dulu, bila datang lambat di perlinya kita.. Mmg klinik ke hospital mmg mcm ni. Kerajaaannn kannn....

Influencer của TAP

Saya pun kena benda sama sis. Kat kk nirwana ampang kl. Dapat pulak nurse kurang ajar. Cakap dengan patient pandang atas bawah. Saya setiap kali appointment, mesti lama. Dari pukul 8 sampai klinik da tutup da baru saya habis checkup. Bengang betul saya

Selalunya klu appoiment kol 8..kol 11 lebih baru siap..musim covid ni kol 9.30 dah siap..boleh pulak cepat pelik rasanya...tak paham dgn kk ni kadang2..selama ni yg ramai penuh sesak tu org yg gi tuk appointment ke org yg menungu tu yg jadi lama

Biasa.... Aku 7.30 dah menunggu di kk... Alik2 nama org lain Yg depa panggil... Tak apa aku sabaq... Dah la tu sampai pukul 12.30 baru boleh balik dah la lapaq. 🤦‍♀🤦‍♀🤦‍♀

saya pernah dtg pukul 10 pg..sampai 4 ptg x dpt jumpa doc..saya mintak balik..diorg bg appointment..pegi tarikh appointment pun dpd pukul 8 sampai 12.30 baru jumpa doc..agak2 kita x letih ke..

Sya pun sbelum isu covid ni biasa kalau jumpa dokter dan nurse mau tunggu lama, makan masa 3jam dari pkul 9-12. Tapi skrng musim covid ni cepat je 1jam macam tu dah siap...

Kat tpt klinik sy pun mcm tu...awal kite pergi last pulak nama kite dipanggil ..yg lambat dtg dh dipanggil nombor...geram dibuat...bila ditanya kite pulak disindir

7y trước

Ok...dh pernah ade org aduan dulu Kat klinik tu..but still sama aja ...😊