siapa 12 weeks.. kita sama ? jom share apa yg ibu2 alami ?
Apa simptom ibu hamil 12 weeks?
318 Các câu trả lời
Mới nhất
Được đề xuất

Viết phản hồi
Salam... nk tnya.. ad x mom yg 12 weeks dh cucuk vaksin? lpas ccuk bdn normal x?
alhamdulillah....loya2 ngan pening2 makin kurang...tp asyik lapo jer🤭
masih xda selera, xble bau mknan, gastrik kdang².. letih asik baring ja
saya 12 minggu . nak tanya lepas makan memang perut rasa tak selesa eh?
saya masih mual2 dan badan letih
Samaaa 😓
Alahan ada, mual pun ada, yang menghairankan tidak muntah. Pelik kan?
cepat penat lapar malas sembelit mengantuk muntah on of pening on of
Đọc thêmsama 12weeks😁selera mkn okay2..tp xblh knyg..mkn sikit2 tp kerap..
saya dari 6 week sampai sekarang dah 18 week. masihh loya, muntah..
dh start selera makan..xboleh lapar,kerap sakit tengkuk & kepala...
Câu hỏi liên quan



Household goddess of 4 sweet prince