siapa 12 weeks.. kita sama ? jom share apa yg ibu2 alami ?
Apa simptom ibu hamil 12 weeks?

tak boleh masak. pagi2 confirm muntah. cepat kenyang dan cepat lapar. paling menyampah, selera makan kurang.
sy bru msok 12week,sy dh positive covid doakan untk sy and baby semoga semuany sihat2 and cpt sembuh aamiin,
mual da lg air masak pg2 tak boleh mnum mesti nak kuar blek .. ni dah 3 hari pening tknak hilang
saya 12 mnggu 2 hari baru. Bab makan ya allah susah btl salah makan mmng keluar semula. Lembik badan 😂
ikut tarikh sy dh 12 minggu ..tp last week scan di kk due lewat 2 minggu..mkne nye baby bru saiz 9 minggu
Hai mommies. Anyone ada makan zincofer tak? Kenapa rasa nak muntah lepas sejam makan ubat ya?
Sakit2 badan , nak baring je setiap masa . Mslah lain stkat ni alhmdulillah takde lagi alahan teruk 😬
Masuk 12w tak bole masak langsung, even suami masak pun tak bole bau. Nak makanan kedai jee 😅
Sama sis.. even now dah 22 weeks, still xleh masak kt rmh sdri 🥲
12weeks 2days..mual xda lagi..penat ngantuk saja..sembelit..lpas tu asyik lapar..tp pilih mkan...🤭
12w3day🥰slra mkn bransur plih.krg munth.. mual masi ada .byk angin.. kuat mngtuk .mudh penat..😅


Excited to become a mum