siapa 12 weeks.. kita sama ? jom share apa yg ibu2 alami ?

Apa simptom ibu hamil 12 weeks?

318 Các câu trả lời
 profile icon
Viết phản hồi

Pening kepala yang tersangat2,susah tido,malas + penat,badan letih sangat,mual bau masakan bersantan,sakit pinggang tetap setia hahah

masih pening2.,mual2..ank tekak x lalu semua nya sampai ke air masak pun,,but kene paksa jugak,,mlm2 perut xselesa time to do..,...

makin penad nak buad kerja rumah. badan rasa nak tidur je sakit takyah cite la memang satu badan sengal. sekarang sukar tidur malam

alhamdulillah genap 12 minggu , alahan loya , kurang makan , alhamdulillah takde alami semua tu. cuma badan penat n sakit pinggang

Dah masuk 12weeks ni loya muntah petang dah takde sebelum ni dari pagi sampai kemalam loya dngn muntah je kerja nyaa alhamdulillah

Hamil 12minggu mlm ni tiba2 keluar darah merah setitik..selepas membuang air besar asbab smbelit ..adakah itu normal ibu2 semua?

Sejak tahu pregnant, Turun berat 4kg. Tak boleh tolerat fish Dan chicken atau any food. Hanya food yang tiada bau. Muntah kerap.

Saya baru masuk 12 minggu. Asyik lapar n perut kembung. Ada petua ✘ nak hilang rase kembung perut tu even makan ikut masa dah

Selera makan makin bertambah 😂 , morning sickness pun da kurang . Cuma sekarang kerap haus nak minum air msk sejuk je😝

masih pening2.,mual2..ank tekak x lalu semua nya sampai ke air masak pun,,but kene paksa jugak,,mlm2 perut xselesa time tido