siapa 12 weeks.. kita sama ? jom share apa yg ibu2 alami ?

Apa simptom ibu hamil 12 weeks?

318 Các câu trả lời
 profile icon
Viết phản hồi

masuk 12 weeks terus selera makan mencanak canak . harap dah takda la rasa mual dan loya lepasni sebab underweight :( . dah rasa sikit sikit sakit pinggang

1. bau jiran masak dah nak muntah 2. bau nasi masak xblh 3. kja nak tido je 4. badan cepat penat 5. ada masa ok ada masa k o

Đọc thêm

asslmmulaikm sya nk tnya normal tak kalau keputihan kluar dgn darah tp darah tu melekat kt kpthn tp sikit sngt2 ,kalau 12 weeks sdh blh bersama psngn ka?

1.ada masa boleh makan nasi ada masa tak boleh. 2.muntah tu still masih ada lagi2 masuk toilet 3. sentiasa sakit diperut 4.kadang2 larat masak.

Đọc thêm

1. masih tak dpt bau tumis, bau org memasak 2. tak dpt bau nasi tgh masak 3. loya on off 4. heartburn 5. tido je keje 😅

Đọc thêm

saya perut asyik tegang n kadang lapar tu kerap sangat..tak tentu masa..alahan depend pada bau masakan ada siapa mcm saya ke? & letih selalu jugaa 😅

Alahan masih agak teruk, padahal perut dh pedih sbb lapar , baru sesuap nasi dh nak kembang tekak ni .. last2 makan tembikai je & air susu Low Fat 🥴

Thành viên VIP

tekak pahit, sometimes kepala pening tp lepas mkn ok (nurse kata angin da masuk sbb mkn lambat), perut da start merekah even pakai losyen since weeks 6

Thành viên VIP

Sy xde Selere mkn yg truk.. letk lh mknn mhl ke Sdp ttp xblh msok.. sjk post covid bru2 Nie brt bnyk turn n slere mkn pn xde.. any tip mommy2 smua😔

Alhamdulillah alahan tak teruk cuma tak lalu makan sgt, badan makin cpt letih kalau balik kerja tu mmg tak larat nak masak melepek je sampai ke malam.