siapa 12 weeks.. kita sama ? jom share apa yg ibu2 alami ?

Apa simptom ibu hamil 12 weeks?

318 Các câu trả lời
 profile icon
Viết phản hồi

sy 12w 2h skrg. alahan still ada , makin menjadi pulak sbb muntah². sebelum ni loya je. bau baju yg basuh pun xdah x boleh. sensitif bau menjadi². cpt² lah hilang alahan ni 😩

dah strt skit pinggang sebelah...pening jarang2...mual dtg kembali cuma xsekuat masa 6-8w... alhamdulillah.. tkpelaa janji bby aktif, sihat sempurna tubuh badan dah syukur sgt🤲

Alhamdulillah .. loya semua ok suda .. cuma tak boleh hidu bau badan yg masam tu 😅 terus peninggg .. tapi kasih hilang pening tu .kenak makan laa . apa² makanan 😁 . ?

saya 12minggu..da 2minggu mabuk yg teruk...saya akan munt ahkan semula makanan yg xblh saya terima ke tekak...wt masa ni hanya nasi yg saya blh makan...memang memenatkan badan...

sy 12 minggu.. makan kurang selere sejak kene covid awal bulan hari tu. kadg tidur tu payah nk lena.. kdg kol 12tghmlm cerah lg mata. angin memang ade. cepat sakit pinggang..

Malam malam wajib cari minyk angin sapu kt hidung .. sensitif sikit kat bau 😅 perut selalu je rasa x sedap .. ibu saya ckp benda normal .. sakit pinggang pun selalu jugak

selera makin baik, bau masakan masih tak boleh bau, cepat lpar & cepat kenyang, skrng mslh hipersaliva betul2 start nk msuk week 12, bdn makin letih

12w mual muntah dh berkurang tapi pening kepala kadang2 masih ada..selera makan on off ..kadang takleh nak makan byk sbb rse perut penuh sgt..tp cepat lapar jugak😂

12minggu 4 hari...masih ada loya2 mual,kerap kembung perut..buat keje sikit dah rasa penat nak tido jer rasanya..beza btl preggy kali nih.Padahal ank ke enam dah ni..🤭

alhamdulillah 12 minggu..loya mlm2 hari kurang..tpi mcm mula sakit2 kepala...x digalakkan mkn panadol...ade care lain x utk hilangkan sakit kepala...

5y trước

Me too😖 Sapu minyak angin freshcare ats dahi & belakang leher. Then cuba tido dlm gelap. Kalau nk lg selesa tido, sapu vicks dkt dada & belakang bdn.