Dh burn out kot ni

Anak sye ni hari2 berak.. hari2 sye cebok kan la.. ayah dia x nk cebok.. ank lelaki, 2yo.. yg sye rse sye nk marah tiap kali ank sye berak, time cebok kan dia, dia dgn sengaja korek ontot dia pastu jari2 dia kena tahi pastu tangan dia tu dia celup pulak dlm tong air mandi yg sye tadah.. TIAP TIAP KALI saya cebok dia dia buat gitu ye..dh marah sampai tengking sbb geram sangat tp dia tetap buat..tiap kali cebok berak tiap kali tu saya kena buang air tong pastu kena tadah ..😭 penat la cmni... Dh lah hari2 dia berak..lawas betul laaa..mcm bapak dia jugak hari2 berak.. hmmmm🫠 sye dh positif kan diri, elok la dia berak hari2.. sihat kan usus dia... Yg geram part dia korek ontot tuuu geramm gerammm haaa😭🫠😂

1 Trả lời
 profile icon
Viết phản hồi

Kalau ank buat mcm tu kan sis, sis bgtau eee bauu busukkkk. Busuk kan dik.. ulang je hari² sampai dia fhm yg najis tu kotor dan busuk. Gitu la sis mse anak saya tgh main najis. Skrg dah tak buat dah mcm tu. Alhamdulilah