PREGNANCY @ 36 TANUN

Ada yang pregnant kat sini yg berusia 30++ keatas? Boleh share mcm mana korang cope dengan keletihan pregnant usia mcm ni. Sy anak kelima pregnancy kali ni, 10 tahun beza dengan yg last. Ada yg sama macam sy tak?

11 Các câu trả lời
 profile icon
Viết phản hồi

sama kes ngan sy. camana bleh terbabas, 41 y terpregnant lg. padahal kilang dh tutup rapat2 dah.... masih belom buat buku. xtau la camne nk menghadapi misi nt

7mo trước

Itulah kn.. Sy ni tak tau la mcm mana boleh terbabas sedangkan anak last pun dah 10 tahun. Misi so far tak bising lagi lah sebab buku tak buka lagi.. minggu depan baru buka tapiii , berani la dia bebel kat sy 🤣🤣