60 Các câu trả lời
Mới nhất
Được đề xuất

Viết phản hồi
Biasanya pampers kena stnby berapa helai
wer to buy the transparent bag ni ya?
3 các nhận xét khác
7y trước
sy bli kt eco je 😅
Harap tak lama la duduk wad 😂

3 các nhận xét khác
6y trước
beli kat mana ni sis ? shopee ada tak 🤭
Ada.sy pon buat mcm ni
tenkiu so much sis 😘😘😘
7y trước
😘
Boleh je...lagi senang!
Thành viên VIP
Sama lah. Senang. Hihi.

2 các nhận xét khác
Aah betul. Hihi. Masa preggy malas sangat shopping kat luar 😆 Kat Daiso pun ada kalau sis rajin. 1 pek 10pcs
🙋🏻♀️
Thành viên VIP
saya..dah siap pack.
Semoga dipermudahkan ☺️
7y trước
amin mudah2an 🤲🏻😬





mama to be