Excited 😆

Ada ke yang due dia bulan 10 ni ? Kite geng 😆 2/10/2021 💕 Excited sangat nak packing even ada barang tak complete lagi . Time2 macam ni nak shopping kt lua beli barang anak pun tak boleh , terpaksa la beli online tapi tu la lambat pulak sampai barang ank , barang mommy yang sampai dulu 😮‍💨 (*act tak tau nak beli apa naseb ada plastik packing ni so beli ikut pade list tu je🤣*) Nak tanya laa apa dokumen penting yang kene bawak mase nak beranak nanti ? #First_Baby #firstmomhere #seriusnanya #bantusharing_kehamilan_pertama

Excited 😆
84 Các câu trả lời
 profile icon
Viết phản hồi

saya due date 1/10. tp 19hb9 ni dh admit hospital. Sb ad gdm kne bsalin awal dua mngu. harap2 sgt ad ibu2 yg masuk wad yg sama induce dgn saya. klo ad kwn xla terasa seram sgt kn.