mintak doa kt semua ye.. suami saya meninggal masa pantang 9 hari.. rasa xkuat dan down sgt..

wlaupn da 3 bulan berlalu masih tetap rasa down..

10 Các câu trả lời
 profile icon
Viết phản hồi

inshaAllah awak kuat , Allah uji awak sbb tau awak boleh hadap. suami pun pergi time baby da keluar ,maksudnya dia tau anak dia akan gantikan dia tuk jaga mama dia pula. apa pun take your time, bukan mudah nak lupa ,nak hadap semua ni sorg2x, tambah da ada anak kan. tapi inshaAllah everything will be fine. buktinya, mcm skrg, even awak ckp tak okay, tapi da 3bulan berlalu . awak boleh hadap. so situ tau awak sgtttt kuat. ☺ .

Đọc thêm