Seakan dah putus asa

Untuk hamil 😭

3 Các câu trả lời
 profile icon
Viết phản hồi

alaa.. kenapa ni? jangan putus asa mcm tu. maybe takde rezeki lagi. fikir positif lah ya. cuba consume dulu asid folic. dan jangan lupa bersama selalu dengan pasangan. jangan terlalu mengharap. takut kecewa. bersama dengan pasangan tu tak semestinya untuk dapatkan baby semata. tp masa ni lah untuk rapatkan hubungan suami isteri. bila kita selalu je bersama, akan rasa seronok dalam alam rumahtangga. tanpa sedar, stamina kita juga akan bertambah. lupakan dulu soal baby. jaga kesihatan.. jaga hubungan suami isteri. insyaallah, rezeki untuk dptkan baby tu akan ada apabila Allah izinkan.

Đọc thêm
2y trước

InsyaAllah sy cuba. Tq awak 🥰

hye puan, jangan putus asa yaa.. saya pun tngh ttc, saya doakan puan dikurniakan zuriat nnti. yang paling peting kita kna redha dngn apa yang Allah dah atur ...moga puan terus kuat dan sabar hadapi journey ttc. amin amin ya mujib

puan jgn sedih..ramai lg y ttc trmsuk sya masih lg ttc..skrg kita ikhtiar dgn cara jaga permakanan dan bersenam. Ramai y berjaya hamil dgn cara ni, daripada sedih2 baik ikut cara ibu2 y brjaya hamil dgn cara ni.