Ini tanda bersalin ke?
tarikh due saya semalam 31/1 . pagi tadi 1/2 ada keluar lendir dengan darah . adakah ni tanda bersalin sebab saya tiada rasa contraction lagi .
Vô danh
25 Các câu trả lời
Mới nhất
Được đề xuất

Viết phản hồi
itu tanda kena nikmati tidur lena2 dulu, nti baby datang kena fokus baby🤭🤭🤭😍 enjoy ur journey mommy
Ibu ibu di sini doakn sy cepat bersalin , due 10/2 . smpai skrng masih tk de tanda lagi terima kasih
Yaa segera ke hospital yaa sbb overdue kan..😊
semoga di permudah segala urusan sis amin
Ya ni dh tanda nak bersalin.. blh cuba cek jln dulu di hospital..
semoga dipermudahkan segala urusan sis Aamiin 🤲
1 nhận xét khác
dh boleh terus prgi hos kalau dh ada darah
klu Rasa lain trus g klinik or spital sis
Influencer của TAP
klu dah overdue baik terus ke hospital
Sy kluar mcm ni lah ..trus bersalin..
Câu hỏi liên quan


Mama bear of 6 bouncy little heart throb