Baby bila scan terlalu kecik..

Sy period irregular.. Pergi klinik mengadu ada sakit ckit dekat tepi bawah perut, terus masuk emergency suspek ektopik.. Tp bila ambik darah semua dlm 3hari nampk kantung dlm rahim, doktor suruh balik dan datang lagi 2 minggu untuk scan.. Time tu doktor cakap dlm 5week. Sy datang after 2 minggu scan doctor cakap baby terlalu kecik.. Ikot kan da dalam 8weeks tp bila scan baru 6 weeks baru.. Doktor cakap 50 50 baby sebab tak nampak pengaliran darah dekat baby.. Tp ada perubahan.. 2 minggu lepas scan nampak kantung sahaja, semalam dah nampak janin tp terlalu kecik..kena tggu lg 2 mnggu jumpa pakar Normal ke mommy2 semua.. Risau nya

2 Các câu trả lời
 profile icon
Viết phản hồi
Influencer của TAP

doa banyak2 ya semoga dipermudahkan urusan, diberikan berita yang baik..try untuk tidak fikir perkara2 negatif dulu..ambil supplement yang diperlukan ketika kehamilan ikut preskripsi doktor dan makan makanan yang seimbang..

Promo terbesar expert care sudah dimulai, diskon hingga Rp.100.000 sedang berlangsung di shopee, ada juga voucher diskon 100% alias gratis bagi bunda yang beruntung. Buruan cek di https://shope.ee/9UfEMMqqTg (id-4005520)