4 weeks 5day
Sy kerja taska and selalu rasa sakit bawah perut mybe angkat budak2, perlu cuti berehat atau mcm mne..
2 Các câu trả lời
Mới nhất
Được đề xuất

Viết phản hồi
Hai mama, at 4 weeks 5 days memang uterus tengah settle lagi, jadi sakit bawah perut tu normal tapi kena hati-hati dengan kerja angkat budak-budak ye. Better check dengan doktor first, tapi sebab kerja taska kang ada physical activity banyak, most of us yang pregnant prefer ambil cuti berehat atau minta light duties jela untuk minggu-minggu awal ni, safety first untuk baby. Kawan-kawan aku ramai yang setuju, especially kalau sakit dah kena macam kram-kram, better jangan risk lah.
Đọc thêmTak boleh angkat budak2. boleh keje macam biasa.
Câu hỏi liên quan
Câu hỏi phổ biến


1st baby 2023