Hi mommmyy..

Sy dah 36minggu 2 hari.lately ada keputihan keluar kerap xkerap la... normal ke.. Sy ada consume callamilk sebab anemia dengan baby kecik...susu punca keputihan ke..#firstbaby #firstmom

2 Các câu trả lời
 profile icon
Viết phản hồi

hi. better check dengan doktor. keputihan ada banyak jenis, ada yang normal dan tak normal. susu bukan punca.