Angin week 17

Siapa ada masalah banyak angin dalam badan masa second trimester and apa you all buat? Saya selalu sendawa angin and ada muntah sekali. Bulan puasa ni pulak tak boleh nak mengunyah. Condition saya okay untuk puasa sebab tu saya puasa je

 profile icon
Viết phản hồi
Hãy là người đầu tiên trả lời