Hai mommies nak tanya week ke brapa yg sesuai nak scan ye?

4 Các câu trả lời
 profile icon
Viết phản hồi

Saya buat scan masa 5w. Kantung nampak, tapi kecik je. Lepastu doktor minta repeat scan after 2 weeks untuk tengok pembesaran janin & heartbeat. Saranan saya 7w tu dah boleh pergi scan untuk confirmkan. Sebab saya nampak jelas janin pun masa 7w.

3y trước

Saya pergi private je. Harga dalam RM 25-90. Bergantung harga ikut klinik 😊