Hai mommy yg dalam 37minggu ke ats , ada ke yang dah bersalin ? Atau tgh berdebar bila bby nk keluar

Saya dlm 38 minggu , hati berdebar2 bila baby nk keluar plus first mom dan risau baby smkin bsr dalam perut.. ada tak yg boleh share pengalamn#ingintahu #newmom #Buntu

6 Các câu trả lời
 profile icon
Viết phản hồi

saya 38 weeks tk besalin lg tp by 29/2 kena serah diri sbb pilih induce labour on 39 weeks . goodluck gais ❤️🥰🏃🏻‍♀️

3y trước

saya due 7/3 huhu . tp sbb doc offer nak cara bersalin mcm mana , induce , or tggu ketuban pech secara natural . induce by 39 minggu tu ngam2 29/2 date dia . so kena under hospital tgk bukaan cm on tht day .