Tak rasa pergerakan baby lagi
Saya dah 18w5d, tapi masa x rasa pergerakkan baby. Saya ftm, plus size jugak. Agak rasa sebab kadang2 rasa perut masih xde baby bump lagi. And x rasa pergerakkan baby. 😶
Vô danh
1 Trả lời
Mới nhất
Được đề xuất

Viết phản hồi
Hai mama, jangan worry lah, 18 weeks pa lagi, especially kalau plus size mcm kita, pergerakan baby memang boleh baru rasa nanti around 20-24 weeks ke sebab lemak di perut sikit absorb movement tu. FTM pun biasa delay sikit nak recognize the feeling, memang mcm butterflies atau gas je awal-awal haha. Better check dengan doktor ye just untuk confirm baby okay, but most of the time semua normal je, tunggu lagi 2-3 weeks probably dah terasa
Đọc thêmCâu hỏi liên quan
