Walk in c-section appointment

Saya check up di Kk and private hospital (jauh dari rumah). Kalau nak czer boleh ke kita walk in mana2 hospital fix appointment ataupun mesti check up dengan doctor di hospital tertentu. Mummy yang pernah pilih csection walk in boleh suggest hospital dekat puchong cyberjaya putrajaya atau usj . Thank you.

2 Các câu trả lời
 profile icon
Viết phản hồi

Private taknak ambil risiko, dorang boleh tolak any pregnant patients yg walk in last min. Kalau gov s.o.p dorang terima sahaja patients especially kalau nk terberanak walaupun akan ada bebelan dari doktor & nurse 😌. Saya monthly check up & bersalin di private. Waktu saya survey dulu, semua private hosp dlm wishlist tetapkan at least 3x monthly check up dgn dorang cos selected obgyn nak tahu condition mommies. Kalau sis dah 7m rasanya masih boleh walk in to register (since appointment dah 2x sebulan) & terus book ward with depo. Apa2 pun bergantung pada rules private hosp tersebut.

Đọc thêm
10mo trước

Tq Pn

nk bsalin mana2 (private hosp) wajib ada checkup dgn mereka supaya ada rekod. klu gov kk mmg akn book siap2..tapi tak boleh request utk czer sbb gov utamakan kelahiran normal unless mmg ada risiko pd ibu dan kndungan.

10mo trước

Tq pn