Pengalaman Gbs
Sape pernah kena gbs? Boleh share pengalaman persediaan persiapan untuk bersalin dan selepas bersalin?
Vô danh
2 Các câu trả lời
Mới nhất
Được đề xuất

Viết phản hồi
sy +ve gbs. due bulan 1 tahun depan. xde persediaan pape pon. sbb doctor kata tak perlu risau. bila dapat detect awal nnt masa nk bersalin inform doctor dkt hospital supaya doctor dapat on antibiotik awal dekat kita. selepas baby lahir. paling lama akan dipantau adalah 48jam. kalau xde pape baby dn awak boleh je balik.
Đọc thêmCâu hỏi liên quan
Câu hỏi phổ biến
