kencing manis over+dm
puasa result aku 5.2 lepas minum 11.18 ,doktor ckp memang dh kencing manis sebelum pregnnt? adakah ini sebab pregnncy sebelum ni aku gdm .. jdi risiko aku nk kencing manis tu tggi la kan? stress mama🥲 hmm belum lagi cek bp tiap bulan ..

Sya pun risau sangkut gdm. Tapi kalau sangkut mmg request insulin injection terus. Terus senang kawal gula selepas tu. Moga baik baik untuk kte mommy
Betul. Kalau kita ada GDM, high possibility untuk ada DM. Lepas bersalin hari tu ada minum air gula tak untuk check bacaan gula?
ada jugak memng sikit nak kencing manis masa tu 10.8 .. cek tahun 2025 skrg ank no3 dah memng kencing manis😅 ya allah memang dugaan betul .. akibat makan manis sangt kan .. masa dr bagitau tu memng tahan nak menangis😅 umur baru 27 ye bdn kecik je😅


Momsy of 1 energetic son