HAI MUMMY ! saya ada nak tanya🥺

normal ke period datang lewat? sbb saya biasanya 8haribulan..nak cakap preg..saya dh lama tak bersama dgn suami sbb dia sibuk kerja..ke saya ada masalah kesihatan🥺takutnye period tak datang lagi..##bantujawab

3 Các câu trả lời
 profile icon
Viết phản hồi

hiii. awak ada amik perancang ke? macam saya ada amik perancang depo, memang period datang lambat, atau tak datang lansung. macam kes saya sebelum ni period saya jadi lama. doct kata normal. saya skrg saya tak period lansung, dah sebulan tak period. bila check upt negative.

2y trước

saya tak amik apa2 perancang pun..bulan lepas period lewat 2hari je..bulan ni xdtg lagi..bersama suami pun tak..jenuh nak fikir kenapa😭

Test UPT dulu. Delay period ni macam2 possibilities ada. Gangguan hormon, stress, masalah dalam wanita antara punca delay period.

2y trước

dah test..negatif..tapi smlm baru period selepas bersama suami🤣baru tahu itu cara..sbb dh lame xbersama..

Sy dah 10 bulan xdtg period..dlu anak first setahun stgh Bru ad..doc ckp biase lah tu BF

2y trước

saya x bf pun anak..ank minum susu formula..tapi smlm baru dtg period..ngisau la kite🥲