39week6days

hi nk tnya boleh..esok dh due saya tp belom rasa apa² lagi stakat ni cuma sllu fake contraction saja..rasa² nya esok perlu serah diri tk? sbb ni first bby tk tahu pula nk buat apa..sbb nk susun brng dlu sediakn smua supaya senang 😅 #firstbaby #ingintahu #firstmom #seriusnanya #tolongjawab

2 Các câu trả lời
 profile icon
Viết phản hồi

Saya sama 39 w 6 d. Kalau saya, esok ada appointment dengan Dr untuk tentukan berapa hari diorang boleh bagi kat kita untuk serah diri kalau tak bersalin jugak. Rasanya melalui scan baby jugak. Biasanya kalau takda masalah apa apa, KK akan bagi 6 hari. Kalau ada masalah apa apa baru diorang akan decide mungkin dalam 2-3 hari macam tu. Saya plan nak bersalin swasta, jadi hospital swasta tu memang dah cakap awal awal kalau tak bersalin lagi selepas tarikh due, diorang hanya akan bagi 2-3 hari saja before serah diri.

Đọc thêm
2y trước

Sis @vannesha apa update, pergi jumpak dr tak? Ke dah bersalin? Saya esok kena 40w 1d kena serah diri untuk induce sebab bacaan ctg kurang cantik.

esok kalau belum bersalin lagi, pergi je klinik tempat checkup. kalau belum ada tanda lagi, doctor akan bagi tarikh lagi seminggu untuk serah diri.

2y trước

apa2 pun trima ksih ya utk maklumat trsbut♥