susu milk collector

hello mummies. ada tak mummy kat sini yg pakai milk collector instead of breast pad. apa2 jenis milk collector la. saya nak tanya. mcm mana nak simpan susu yg ditadah tu? sbb kadang2 tak sampai pun 1oz. kalau nak simpan dlm plastic ziplock tu, mcm sikit sgt. tapi kalau buang, sayang. boleh tak bagi idea atau kongsi tips? terima kasih. ni contoh milk collector

susu milk collector
1 Trả lời
 profile icon
Viết phản hồi

In 24 hours, berapa oz you selalu dapat? If more than 2 oz, every session kumpul dalam bottle storage dulu. At the end of the day baru sekali kan semua dalam 1 plastic milk storage. Kalau saya guna breast pad sebab tak berbaloi untuk saya guna milk collector. Every feeding session, lepas baby dah kenyang saya akan hand express breast yang baby DF and marmet the other breast to collect the milk. Sebab saya working mom. So kena buat EBM stocks

Đọc thêm