8w miscarriage

Hi mommies. Any tips untuk bagi janin & kantung turun sendiri naturally without perlu cuci? 😢 I just confirmed miscarriage by hospital after no heartbeat and baby stop growing.. Any mommies currently experience the same? Atau any tips from those yang pernah lalui? Doakan saya diberikan rezeki baby ya 🌸🌈

5 Các câu trả lời
 profile icon
Viết phản hồi

2minggu lepas scan doktor dah suspect missed miscarriage, ptg semlm minum air kelapa 2 pagi tadi mula contraction lepas subuh dah turun semula, alhamdulillah.

4mo trước

Terima kasih puan share.. alhamdulillah kantung saya baru jatuh semalam.. tengahari minum air kelapa maghrib jatuh. Alhamdulillah dah boleh discharge & start berpantang 🤲 selamat berpantang untuk puan juga ya, semoga ada rezeki rainbow baby untuk kita 🌈🤍 aamiin..