Supplemen Utk Otak Bayi

Hi mommies. Nak tanya, ada sesiapa yg ambil supplemen utk otak bayi tak mcm Neurogain tu. Any effects ke kat badan ibu or baby lepas lahir? Ada terbaca baby jadi terlebih aktif and extra bijak lepas lahir few months. Mind to share experience ibu2 yg pernah ambil supplemen ni atau seangkatan dengannya? Saya dah 29 weeks, ada yang sarankan ambil supplemen ni untuk otak baby.

2 Các câu trả lời
 profile icon
Viết phản hồi

Hi, saya pernah consult dengan gynae untuk neurogain. Gynae saya tak sarankan untuk ambil sebab kemungkinan baby yang lahir akan hyper. Gynae saran amalkan pemakanan sihat, ambil real food. Nak otak anak sihat, perlu makan ikan, nuts, ini yang saya ingat la. Seeloknya awak consult dulu dengan doktor awak. Ibu mengandung perlu consult dulu dengan doktor jika nak ambil sebarang supplement atau ubat.

Đọc thêm
1y trước

baik, terima kasih sis ☺️

Mula2 saya pun ada dgr ni.. saya tanya kawan yg berpengalaman, dia tak berapa suggest kalau terlalu awal amik.. sbb baby masih ada ruang utk bergerak, bila dia hyper kat dlm risau tali pusat akan terbelit… apa2 pun minta suggestion drpd doc dulu.. 😊

1y trước

baik2, terima kasih sis ☺️