Maaf nak tanya . Kalau kita da check upt beberapa kali dan results negative .

Kemungkinan boleh pregnant ke, sebab dah lewat 12 hari, ikut kan harini da 6 weeks.

5 Các câu trả lời
 profile icon
Viết phản hồi

Saya ada pcos, lmp saya 23/2, 23/3 saya check sebab period delay but mmg negative. Almost selang sehari juga check and negative memanjang. Saya syak ovulation day saya tak normal dia lambat sikit, which is early april baru keluar lendir putih mcm telur. Then 19 april tergerak hati nak check sebab almost 2m tak dtg period, alhamdulillah positive. Jadi kemungkinan awak punya ovulation day belum jadi so period lambat and irregular atau mmg pregnant tapi awal lagi belum detect.

Đọc thêm

hi sis . better pergi check klinik . mungkin hormon HCG tak berapa tinggi . boleh cuba check darah di klinik .

period teratur ka? if x teratur, mungkin period delay.. sy hari tu 10 hari lewat sekali esoknya period

sy lmp 2/3 mula ii neg juga masuk bln 4 baru positif

Hi sis.. Mcm mn? Dah check klinik?