Miscarriage

Kandungan saya dah 9weeks. Tapi semalam scan Dr. detect booted ovum. Kandungan pun kosong. Siapa ada pengalaman macam saya? Dr. suggest kan untuk cuci rahim atau makan ubat untuk cuci rahim. Mana yang lebih bagus ye mommies. Share pandangan please. #anakke2ku

2 Các câu trả lời
 profile icon
Viết phản hồi

9w baru tahu blighted ovum? sbelum ni takde kluar bleeding ke?

2y trước

ye..kalau takde janin mmng doc tak bg ubat..ada janin baru dc bagi ubat