Serah diri 40w + gdm on d/c + gbs
Kalau xde tanda2 bersalin dlm masa terdekat ni saya kena serah diri.. cuma saya nk tny kalau saya serah diri means kena induce ke? Saya ada gdm lepastu saya bole bersalin normal x? Atau kena ceaser?
Về chúng tôiChính sách bảo mậtĐiều khoản sử dụngTiêu chuẩn cộng đồngSơ đồ trang web
Tải app miễn phí của chúng tôi
Kalau xde tanda2 bersalin dlm masa terdekat ni saya kena serah diri.. cuma saya nk tny kalau saya serah diri means kena induce ke? Saya ada gdm lepastu saya bole bersalin normal x? Atau kena ceaser?

Ya kena induce. Bersalin normal or C-sec tu bergantung pada situasi semasa. Saya GDM on DC + GBS. Bersalin normal masa 37 weeks sebab dah turun tanda.
depends jugak
