21weeks dh boleh scan 5d ke ?
kalau 21weeks dah boleh buat scan 5d ke ? sbb anak2 yang lain 26weeks mcm tu baru scan . no4 ni mcm tak sabar pulak nak scan 🫣🫣🫣 kalau scan agak2 nampak tak gender ?
Vô danh
9 Các câu trả lời
Mới nhất
Được đề xuất

Viết phản hồi
Thành viên VIP
cm saya 23 week bkn setakat 5D details scan pon belom lagi.. org kate baby kecik lagi xnampak membazir duit laa .. kk pon xbuat pape scan pon.. first scan pon time nak buat buku pink.. 24 week nnti bru nak pergi buat details scan skli scan gander☺️☺️ baby first..
Câu hỏi liên quan
Câu hỏi phổ biến
