Minta pendapat ibu2 disini
Hello ibu2 ..disini ada anak ibu yang ruam teruk begini? Sudah beberapa kali mendapat rawatan ke klinik.. tetapi ruam on off.. bila makin sembuh.. Lps itu dia timbul balik..

Sama betul dengan kes anak sya ni tak bawa pegi klinik pun tapi lepas sapu cream Baby Joielle yang biru tuu tak sampai seminggu dah sembuhh.. Sya beli untuk buat lotion jer tapi saya cuba apply dekat kawasan ruam tu sembuh pulakk alhamdulillah
kesianya🥺🥺🥺 tapi saya ada baca juga ada ibu2 gunakan pintersol gel / oil untuk gatal2 ni. boleh basuh area gatal2 tu guna pintersol. utk maklumat lanjut mungkin boleh tanya pharmacist utk cara penggunaan

rajin tukar pamper setiap 4jam,cuci dengan air bersih lap² smp kering. Sapu cream yg dr bagi.
dah cuba sis.. tp tak menjadi .. skjap baik.. lpstu jadi balik.. sekarang ni nak cuba cara tradisional pulak... rebus daun jambu..
