Truncus arteriosus
Hayy , nk tya ada x mommy² sini yg pernah ada pengalaman anak sakit jantung penyakit truncus arteriosus type 1??
Vô danh
1 Trả lời
Mới nhất
Được đề xuất

Viết phản hồi
Hai sayang, kondisi ni memang serious dan memerlukan perhatian doktor spesialis jantung anak yang berpengalaman. Saya tak boleh bagi nasihat medical untuk penyakit jantung bawaan macam ni, kailah jumpa paediatrician atau cardiologist paediatric yang boleh examine anak dan beri guidance yang tepat untuk kes dia. Saya tahu ni seram, tapi doktor specialist ni yang terbaik tolong anak kita. Semoga anak akak okay, dan semoga dapat support yang perlu ye.
Đọc thêmCâu hỏi liên quan
Câu hỏi phổ biến
