+ve GBS?ada ibu2 pernah alami?

Harini dapat result positif gbs..ada ibu2 pernah alami?boleh share pengalaman masing2 tak?

2 Các câu trả lời
 profile icon
Viết phản hồi
Thành viên VIP

Nnt ms nk bersalin bgtau misi/doc awk ada gbs. So ms bersalin doc bg antibiotik. Lps bersalin baby kena warded few days (sy kena sehari dua je) utk monitor baby..tu je la pastu takde apa boleh balik

3y trước

Takde pun. Tak kena jangkitan pn rsnya sbb dh on antibiotik ms tu. 3 anak sy, sya ada gbd