Due 23/11 masih takberanak lagi 😭

Harini 39w1d masih takde tanda nak bersalin lagi . Rasa strees sangat sebb takutt overdue 😢 semuaa jenis senaman dah buat . Tak larat dah nak bawa perut 🥹 please mommy ada tips lain ke hmmm #firstmom #firstbaby

17 Các câu trả lời
 profile icon
Viết phản hồi

saya dh 40minggu 4 hari dh msih belum bersalin n msih x de tanda..due date saya 14.11 ni anak yg kedua

3y trước

bersalin dah ke sis?

same la sy sis..39w5d xnk klr dh mc2 cara buat smpai semput.. bby kali ni plk beso plk ..😭

Sy due 24/11 pom masih xde tanda lagi 😅 macam2 prsaan ada skrg lg2 firstmom

saya due 22/11. pon xde tanda apa lagi. kalau ikotkan 21 kne serah diri 😓

3y trước

Kenapa kena serah diri awal dari due ya?

jgn stress. bila ibu stress, bby xnk bg kerjasama. trust me.

3y trước

👍🏻

Saya due 22/11 baby masih steady 🥲🤌🏻

due kite sama♥️