Tiada tanda bersalin di 39w4d
Hai mommies. Ade ke geng sama dengan saya takde tanda2 nak bersalin lagi? Mcm risau pulak kalau takda tanda kena serah diri pulak minggu 40 nanti😩#firstmom
Về chúng tôiChính sách bảo mậtĐiều khoản sử dụngTiêu chuẩn cộng đồngSơ đồ trang web
Tải app miễn phí của chúng tôi
Hai mommies. Ade ke geng sama dengan saya takde tanda2 nak bersalin lagi? Mcm risau pulak kalau takda tanda kena serah diri pulak minggu 40 nanti😩#firstmom

Aiyooo jangan risau sangat, banyak je mum friends aku yang takde tanda langsung sampai 40 weeks atau even kena induce, normal je tu! Setiap badan lain-lain, ada yang labour tu jalan lambat tapi smooth je, so don't stress yourself lagi sebab stress boleh delay lagi haha. Kalau doc check baby okay, placenta bagus, amniotic fluid normal, then relax je dulu, minum lots of warm water, jalan-jalan, rest well. Tapi kalau rasa anything off atau worried lagi, better cakap dengan OB-GYN kamu untuk peace of mind, okay? All the best untuk labour kamu!
Đọc thêm