Ada ke yang preggy , tapi ada sakit gerd?

1 Trả lời
 profile icon
Viết phản hồi

Eh ada lah, some of us dalam group chat memang kena during pregnancy, hormones and the baby pressing down tu memang trigger gerd! Best thing is to chat with your doctor or midwife about safe options sebab tidak semua antacid boleh during pregnancy, tapi ada yang okaylah untuk pregnant mums. Dalam sementara tu, avoid trigger foods, eat smaller meals, and sleep with extra pillows to prop yourself up, membantu jugak!

Đọc thêm