Hi saya nk tya ada tk ibu2 dkt sini yg brpengalaman bersalin dkt hsptl sg buloh? blh share pnglmn?
1 Trả lời
Mới nhất
Được đề xuất

Viết phản hồi
Akak tak bersalin kat Sg Buloh tapi few of my mum friends ada yang try sana, mostly okay je experience mereka! Akak tahu nowadays ramai yang prefer private tapi public hospital pun okay especially kalau first time sebab midwives sana experienced. Mungkin boleh post kat fb group Malaysia mums or ask kat clinic tu directly, usually dorang ada WhatsApp group patient yang boleh share real feedback dengan you!
Đọc thêmCâu hỏi phổ biến

