1st time czer
Due ikutkan 20hb/2 ni.. tapi kena bersalin awal sbb fibriod membesar pulak, baby songsang n baby kecik.. ank sulung bersalin normal, yg kedua ni kena czer.. takut ,tk ready semua ada.. g bukak pulak tt depa bgtau czer mcm2 ni.. haihhhh
Về chúng tôiChính sách bảo mậtĐiều khoản sử dụngTiêu chuẩn cộng đồngSơ đồ trang web
Tải app miễn phí của chúng tôi
Due ikutkan 20hb/2 ni.. tapi kena bersalin awal sbb fibriod membesar pulak, baby songsang n baby kecik.. ank sulung bersalin normal, yg kedua ni kena czer.. takut ,tk ready semua ada.. g bukak pulak tt depa bgtau czer mcm2 ni.. haihhhh

inshaAllah takda apa. saya pun dulu takut juga bila dgar kena czer, tapi Alhamdulillah okay. just czer ni sakit dia lama la, kena jaga dia susah sikit, byk la juga, tapi inshaAllah takda apa. janji jaga kesihatan, jgn angkat berat, jaga luka czer etc ja.
