edd 04/01/2023

Due date 04/01/23.. takde tanda lagi.. kalau tak bersalin kena repeat check up kk 03/01/23… ingatkan nak bersalin new year same birthday dengan neneknya.. baby masih sedap duduk dalam perut.. perut dah mengeras je dr last week.. #firstmom

4 Các câu trả lời
 profile icon
Viết phản hồi

Saya 6/1 tarikh due . 5/1 kena jumpa dokte scan .. skrg perut ngeras ngeras je . Tapi xlama .. huhu .. semoga dipermudahkan urusan bersalin nnti .. aamiinnn..

4y trước

huhu same lah kite… harap2 x kena serah diri… semoga dipermudahkan jugak utk awk ☺️