Scan utk kepastian preggy

Double line . Tp kan .. Takde simptom . Lpastu, kita slalu bersama, xpna buang dlm . Hmm. Btol ke ngndung ek ? Takut hormon je . Brp weeks ye boleh scan utk kpstian ?

Scan utk kepastian preggy
1 Trả lời
 profile icon
Viết phản hồi

kalau tengok tu terang dah line nya.dah delay berapa lama tu ? Potensi untuk pregnant tu tetap ada kalau kita bersama tanpa apa² protection even tak buang dalam. sebabnya air mazi suami juga boleh mengandungi sperma ditambah lagi kalau kita tengah subur. Boleh pergi klinik untuk buat confirmation scan.

Đọc thêm
2mo trước

delay seminggu dah .. tp .. dah bole scan ke ? x awal sgt ke ek ?