Scan utk kepastian preggy
Double line . Tp kan .. Takde simptom . Lpastu, kita slalu bersama, xpna buang dlm . Hmm. Btol ke ngndung ek ? Takut hormon je . Brp weeks ye boleh scan utk kpstian ?
Vô danh
1 Trả lời
Mới nhất
Được đề xuất

Viết phản hồi
kalau tengok tu terang dah line nya.dah delay berapa lama tu ? Potensi untuk pregnant tu tetap ada kalau kita bersama tanpa apa² protection even tak buang dalam. sebabnya air mazi suami juga boleh mengandungi sperma ditambah lagi kalau kita tengah subur. Boleh pergi klinik untuk buat confirmation scan.
Đọc thêmVô danh
2mo trước
Câu hỏi liên quan
Câu hỏi phổ biến
