40weeks 1 hari

doktor dah bagi tarikh untuk serah dri mohon doakan saye dan baby selamat

2 Các câu trả lời
 profile icon
Viết phản hồi

Alhamdulillah mama, dah sampai saatnya! 40 weeks 1 hari tu memang sudah cukup bulan dan siap nak deliver. Aku doakan korang dan baby selamat-selamat je dalam proses serah diri nanti, semoga lancar dan ibu bapa sihat sejahtera. Stay calm, jangan stress banyak-banyak, dan percayakan pada doktor serta tenaga medis, korang dalam tangan yang betul. Semoga cepat jumpa dengan baby, mama!

Đọc thêm

Aamiin, semoga dipermudahkan segala urusan dan lancar semuanya. Selamat ibu dan anak 🤲

1t trước

Saya masa nak dekat due mkn ni hari², Untuk tenang dan ada tenaga. https://s.shopee.com.my/4AzUhcgAcZ