40weeks 1 hari
doktor dah bagi tarikh untuk serah dri mohon doakan saye dan baby selamat
2 Các câu trả lời
Mới nhất
Được đề xuất

Viết phản hồi
Alhamdulillah mama, dah sampai saatnya! 40 weeks 1 hari tu memang sudah cukup bulan dan siap nak deliver. Aku doakan korang dan baby selamat-selamat je dalam proses serah diri nanti, semoga lancar dan ibu bapa sihat sejahtera. Stay calm, jangan stress banyak-banyak, dan percayakan pada doktor serta tenaga medis, korang dalam tangan yang betul. Semoga cepat jumpa dengan baby, mama!
Đọc thêmAamiin, semoga dipermudahkan segala urusan dan lancar semuanya. Selamat ibu dan anak 🤲
Vô danh
1t trước
Câu hỏi liên quan
Câu hỏi phổ biến

