Perut asyik mengeras

Dah 38weeks dah dua hari perut asyik mengeras sahaja sakit belakang seluruh perut,hilang sakit bila saya tidur terus..tu tanda² nak bersalin ke? Turun lendir darah takde pulak..

3 Các câu trả lời
 profile icon
Viết phản hồi

itulah takleh nak beza lagi even nak masuk dua dah..yang pertama dulu memang contraction senggugut terus takde main mengeras sepanjang masa macam ni

2y trước

selalunya anak first pun ada je mengeras cuma kita tak perasan sebab tak familiar lagi dengan rasa dia mcm mana. saya dulu anak first nurse pasang CTG, cakap ada contractions tapi saya tak rasa apa2 haha. masuk yg 2nd baru kita perasan selalunya samada sebab dah familiar atau maybe makin kuat and makin awal BH dia.