Share pengalaman korang

Boleh x share rasa mcm mane baby bergerak @ tendang @ sedu ? Saya first time mom , xtau rasa apa , sy dah 18 weeks, start rse something dlm perut masa 17weeks . Skrg hari2 rasa

3 Các câu trả lời
 profile icon
Viết phản hồi

Kalau 18 week sama lah saya tapi tarikh 17/8. Saya start rasa semalam. Saya duduk santai. Masa tu mmg tak perasan letak tangan atas perut bawah sikit kat pusat. Tengah tengok tv tetiba tangan rasa mcm ada tendangan. Memula saya ingat perasaan saya je. Kali kedua baru bebetul jelas. So dari start malam tadi. Pagi tadi dh rasa tendangan halus jugak. Tapi letak tangan kat perut baru saya rasa. Kalau tak letak rasa mcm gelembong angin pun ada. Mcm ikan berenang2 pun ada 🤣

Đọc thêm

Hai mama, alhamdulillah, apa yang korang rasa tu memang pergerakan baby dah! Masa awal-awal macam tu, ramai orang cakap macam gelembung berbuih atau butterflies bergerak dalam perut, aku sendiri rasa macam ada sesuatu yang soft je bergolak-galik, bukan tendangan kuat lagi sebab baby masih kecil.

parking awak..sama la confius. kdgkala sengal skjp. rasa ngilu. nk kencing ke nk apa ni. tak faham